Alla inlägg den 23 april 2014

Av Kasia - 23 april 2014 21:31

Nie pisze o Sztokholmie, o Szwecji, bo:

1) Mam inne rzeczy... "na glowie"   

2) Jest juz ktos, kto robi to znakomicie. Zobaczcie sami Szwecje oczami Moniki na: http://polkawszwecji.wordpress.com/


Dzis chce jednak pokazac maly, przepiekny fragment mojej tutejszej rzeczywistosci. Kwitnace wisnie w centralnym Sztokholmie. To widok ZACZAROWANY i malo kto moze sie mu oprzec. Ludzie pielgrzymuja niemal, zeby sfotografowac te cuda. Ja tez tam dzis bylam w towarzystwie wspanialej Fotografki, (jw.)

Park Kungsträdgården (Krolewski Ogrod) widziany Jej oczami wyglada tak:

 

Fot. Monika Henriksson

Moje wlasne zdjecia sa raczej mniej spektakularne, ale z przekory, tam, gdzie wszyscy kieruja obiektywy ku gorze, potykajac sie o siebie nawzajem, ja zwracam wzrok gdzie indziej:

 

I przygladam sie szczegolom:

     

Ktore sa rownie piekne, jak na moje oko :)


Czekajac na Towarzyszke dzisiejszych wrazen podpatrzylam ten oto obrazek:
 

Monia, za 40 lat zapraszam Cie na lody do Kungsan! 


Cherry Blossom to All.

Av Kasia - 23 april 2014 11:56

Frozen mango
Kiwi
Rice milk

Blend and ENJOY!!!

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards