Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Kasia - 7 juni 2014 23:29

Jag gillar arbete. Kan titta på det i timmar.... 

Lubie prace. Moge jej sie przygladac godzinami...


Det är pausen som är bäst i vissa sysslor.

W niektorych zajeciach najlepsza jest przerwa.

 

Jag har målat idag. En meditativ syssla. Men så enformig.

Polowa dzisiejszego dnia minela na machaniu pedzlem. Prawie jak medytacja, tylko strasznie jednostajne.


Pauser har räddat min dag och gjort att jag faktiskt kunnat njuta av mitt arbete.

Robienie krotkich, czestych przerw pomoglo mi nie tylko PRZETRWAC dzien pracy, ale nawet sie nim delektowac.

 

Och till sist belöningen: hembakad pizza (pesto po soltorkade tomater/pepparsalami/mozarella/grön paprika/lök/brie!)

Zwienczenie dnia i nagroda za wysilek - wspaniala, domowa pizza (pesto z suszonych pomidorow/salami z pieprzem/mozarella/cebula/zielona papryka/brie!)

 

Livet blir vad vi gör det till.

Kazdy dzien (cale zycie!) bedzie takie, jakim je sobie "urzadzimy".

Nie prawda?

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards