Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Kasia - 6 juli 2014 22:46

Don't always believe what you think...

Nie wierz slepo temu, co mysisz...

Tro inte alltid på det du tänker...


Att vända tankens bana kan vara lika svårt som att vända flodens riktning, eller försöka vända en hästvagn på en jättesmal stig.

Jag vet. Jag sitter just och kämpar.

Zmienic tor wlasnych mysli to jakby chcec zawrocic rzeke, albo woz z koniem na waskiej sciezce lesnej.

Wiem jak to jest. Siedze wlasnie i walcze.


Klockan är strax 23 och jag kan vara ute på altanen. Det är en vacker kväll...

Niedlugo 23 a ja siedze na dworze. Jest piekny wieczor...

 

Jag ser ett par förälskade svanar guppa i sjön, mina gamla lampor lyser upp i buskarna...

Para zakochanych labedzi buja sie na jeziorze, moje piekne, stare lampki swieca w krzakach...

 

Fast jag har haft en jättemysig dag med strand och bad med killarna, besök av finfina Vänner...

Dzien byl przemily, byla plaza i plywanie z chlopcami, wizyta milych Przyjaciol...

 

Tack för den roliga bilden Monika! <3

Dziekuje Monia za smieszne zdjecie! <3


Trots allt detta sitter jag här och är ledsen. För jag inte haft tillräckligt med tålamod och ork för min busiga Lillkille.

Pappa fick ta över.

Mimo to siedze i sie smuce. Bo nie mialam cierpliwosci i sily dla mojego Urwisa, nawet na umycie zebow. Tata musial mnie zastapic.


Jag försöker fatta vad det är som jag gör fel.

Min första tanke: du är för trött vännen...

Det är jag, visst. Och vad gör jag här när klockan närmar sig midnatt?

Hm...

Jag försöker vända flod...

Staram sie zrozumiec, gdzie popelniam blad.

Pierwsza mysl: Slonce, to zmeczenie...

Prawda, jestem wykonczona. I po co ja tu siedze, kiedy zbliza sie polnoc?

Hm...

Probuje zawrocic rzeke...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards