Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Så himla OK! Cholernie OK!

Av Kasia - 28 augusti 2014 14:11

Milo jest sprawiac innym przyjemnsc.

Wydaje mi sie, ze wczoraj mi sie to troszke udalo :)

Radosc, przyjemnosc, milosc dzielona, zawsze sie mnozy, podwaja, puchnie jak ciasto drozdzowe :)

Poczulam to natyczmiast! Poprzez te zdjecia, ktorych nie znosze robic. I uczucie, ze wreszcie Fotografowi udalo sie wydobyc ten obraz mnie jaki sama nosze, jak sie w najszczesliwszych, najprawdziwszych, najblizszych sobie chwilach czuje.

To dla mnie duze przezycie!

Rozmyslam, czy to jest PROZNOSC?

Wnioskek, do jakiego dochodze jest taki, ze to nie ma znaczenia!

Ze to nie wstyd przez chwile czuc sie po prostu tak cholernie OK!



Det är belönande att sprida glädje.

Jag trr att jag lyckats med det igår lite :)

Glädje, nöje och kärlek som delas blir bara mer och mer, växer som en bulldeg :)


Igår fick jag glädjen att få se på mig själv på bild såsom jag känner mig då jag är som gladast, äkta lycklig, då jag känner mig närmast mig själv.

Det var ovanligt och stort!

Är det fåfänga, funderar jag.

Men så kommer jag fram till det att de inte spelar någon roll, eller snarare att det inte gör något.

Man behöver inte be om ursäkt eller skämmas när man känner sig så himla OK!


Love and peace within! 

Ja i Pani Fotograf cudotworca w dniu swoich urodzin, Monika Henriksson (Polka w Szwecji)

Jag med den underbara fotografen som fyllde år igår, Monika Henriksson. Puss Monia!

 


 
 
Ingen bild

Monika

28 augusti 2014 20:22

To milo, ze korzysci i radosci sa obopolne.
Jak dobrze, ze sa ludzie, ktorzy budzac sie rano mysla, komu i jak by tu sprawic przyjemnosc :-)
PS. Oko mi sie rozmazalo wzielo. To byla chyba lezka radosci.

Kasia

28 augusti 2014 21:34

Wiesz, zupelnie zapomnialam o tym oku rozmazanym!
Pieknie jest i tak :)))

 
Ingen bild

koma

29 augusti 2014 00:18

to nie jest proznosc.
slicznie dziewczyny wygladacie!

Kasia

29 augusti 2014 09:21

Dzieki Kochana!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards