Alla inlägg den 4 september 2014

Av Kasia - 4 september 2014 20:56

En lång, tung och omtumlande dag.

Med jättebra inslag.

Dlugi, nielatwy, oszalamiajacy dzien.


Fick ta avsked från en Superfin Person som har varit mitt stöd i många svåra stunder de senaste två åren.

Czas pozegnania z Bardzo Wazna dla mnie Osoba, ktora wspierala mnie przez ostatnie dwa lata w walce z wypaleniem.

(Dziekuje za wszystko!)

Alla tankar har inte hunnit lägga sig. Jag har så mycket kvar att lära. Så mycket måste falla på plats fortfarande.

Refleksje jeszcze nie zdazyly sie "ulezec". Droga jeszcze przede mna dluga do wyzdrowienia. Tyle klockow nadal bezladnie porozrzucanych w tej ukladance. 

Men jag är på god väg och jag är inte ensam.

På dagens medicinsk yoga har jag somnat 3 gånger...

Ale juz powoli zarysowuja sie jakies ksztalty... Nie bladze sama na tej drodze.

Na dzisiejszej sesji yogi zasnelam trzy razy...

Jag trodde inte jag skulle orka ta mig hem.

Myslalam, ze nie doczlapie sie do domu.

Men det gjorde jag...till dessa godingar:

Ale udalo sie... A w domu czekala na mnie niespdzianka :)

Min lilla Buddha har varit med mig sedan i vintras. Nu blir jag stämplad med min ZEBRAZONE vart jag än går!

Moj maly Buddha towarzyszy mi juz od zeszlej zimy. Od teraz bede tez przypieczetowana moja ZEBRAZONE :) Szczescie!

 

Tack Linda från Lindasmycken. Hur känns det att göra människor glada till vardags? :)

Bransoletki zostaly zrobione tu w Szwecji przez bardzo zdolna dziewczyne, Linde z Lindasmycken.


Varje dag är en regnbåge av känslor... jag tror att jag precis fått en idée till ett nytt armband!

Kazdy dzien mieni sie tecza uczuc... chyba mam nowy pomysl na bransoletke!

Love and peace within!   

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards