Direktlänk till inlägg 5 september 2014

NON-NEGOCIABLES

Av Kasia - 5 september 2014 14:15

De flesta vet vad som är bra för dem...

Att sömnen är viktig.

Vilken mat är nyttigast.

Att för mycket vin mår man inte bra av.

Att man blir glad av fysisk ansträngning.

Wiekszosc z nas wie, co jest dla nas najlepsze...

Ze sen jest wazny.

Jakie jedzenie jest zdrowe.

Ze za duzo wina nam nie sluzy.

A uprawianie sportow wrecz odwrotnie.


Men ändå så dricker vi för mycket och sover och motionerar för lite.

A i tak pijemy za duzo a za malo spimy i sie ruszamy.

Själv har jag såååå svårt att släcka klockan 22...

Ja np. nie potrafie sie zmusic do gaszenia przed godzina 22..


och rulla ut mattan...

i do rozwijania maty do yogi...

Fast jag vet att det är den bästa investeringen i min tillfriskning. Den finaste gåvan jag kan ge till mig själv.

Mimo, ze wiem, ze to inwestyzcja w wyzdrowienie. Najpiekniejszy dar, jaki moge sobie ofiarowac.


Så varför inte ta detta på högsta allvar? Varför är det så svårt att prioritera SIG SJÄLV i sitt eget liv?

Det är en falsk blyghet eller en ren och skär dumhet att tro att någon annan kan göra det åt oss.

Det är bara vi själva som vet vad vi behöver.

Var vår ballanspunkt finns...

Dlaczego wiec nie traktuje tego z najwieksza powaga? Dlaczego nie stawiam SIEBIE na pierwszym miejscu w swoim wlasnym zyciu?

Czy to z falszywej skromnosci czy z czystej glupoty?

Przeciez tylko ja wiem, czego mi ta na prawde potrzeba.

Gdzie lezy moj punkt rownowagi...

 

Så jag manifesterar det här och nu, framför alla er som läser, att mina 4 NON-negotiables är:

Dlatego ja sama, tu i teraz, przed Wami, ktorzy dzis tutaj zajrzeli wypowiadam moj manifest osobisty, ze moje 4 NIE-negocjowalne potrzeby to:


  • God nattssömn dobry, dlugi sen
  • Grönsaksjuice swiezo wyciskany sok warzywny
  • Daglig yogautövning codzienna yoga
  • Meditation medytacja


Det är ju helg stax. Så jag skålar på det mina Vänner!
Weekend za pasem a wiec Wasze zdrowie drodzy Przyjaciele!

Vad är era egna NON-negotiables?

Jakie sa Wasze NIE-negocjowalne potrzeby?

 

Love and peace within   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards