Direktlänk till inlägg 20 november 2014

SAY YES!

Av Kasia - 20 november 2014 22:09

Czasem się człowiek ubierze, i już post gotowy!

Ibland räcker det att man klär på sig och så är inlägget klart!

     

"SAY YES to life — and see how life suddenly starts working for you rather than against you.

SAY YES to present moment. Surrender to what IS." Eckhar Tolle

POWIEDZ TAK życiu - zobacz, że nagle zaczyna z tobą współpracować, a nie sabotować.

POWIEDZ TAK obecnej chwili. Poddaj się temu, co JEST. Eckhar Tolle

SÄG JA  till livet - och se hur det stödjer dig och inte motarbetar dig.

SÄG JA till den varande stunden. Överlämna dig själv till det som ÄR. Eckhar Tolle

 

Do przemyślenia przed snem. Albo na przerwie kawowej jutro w pracy. Albo w weekend!

Något att tänka igenom innan man somnar. Eller under fredagsfikat på jobbet? Eller kanske under helgen?

 

Od wielu lat uśmiecham się do pewnego cytatu: "Nie myśl, jest wiele kobiet, które nie myślą i jakoś im idzie."

Det finns en mening som har fått mig att skratta i kanske tjugo år nu: "Tänk inte, det finns så många flickor som inte gör det och de klarar sig ändå."

 

Mi nie idzie! Myślcie ludzie! Cogito ergo sum!

Nähädu! Tänk tänk tänk! Cogito ergo sum!

 

Love and peace within!   

 
 
Ingen bild

Monika

21 november 2014 21:42

To może być też przepis na sukces, albo na jego kawałek chociaż - ja nigdy nie odmawiałam życiu i okazji, jakie mi przynosiło. Zwykle szansom mówię yes!

 
Ingen bild

Mango

22 november 2014 07:32

Mysle... jestem ... Kartezjusz. Myslenie dalo mu niesmiertelnosc. Bez umyslu nie bedziemy wiedziec kiedy powiedziec ... NIE.
Mowione przez lata YES nie bylo dobra odpowiedzia, przygnieciona konsekwencjami nie mam juz sil dalej funkcjonowac, nikt nie widzi potrzeby aby / nie chce mi pomoc, jestem zdana na siebie i na ... niebyt... Pomysl, pomysl i jeszcze raz pomysl zanim powiesz YES!

Kasia

22 november 2014 22:42

O Mango Boska!
Boli, bardzo boli jak to czytam.
Mówienie życiu YES to coś zupełnie innego niż zgadzanie się na wszystko.
Czy mogę Cię prosić o przeczytanie poniższych tekstów? Są z maja tego roku, nie wiem, czy je widziałaś, jeśli nie, proszę, daj im szansę:

http://zebrazone.bloggplatsen.se/2014/05/17/10706616-jak-siebie-samego/

http://zebrazone.bloggplatsen.se/2014/05/02/10683106-vem-ska-ge-dig-ratten-till-sjalvvard/

http://zebrazone.bloggplatsen.se/2014/05/06/10689652-vaga-valja-dig-sjalv-odwaz-sie-wybrac-siebie/

http://zebrazone.bloggplatsen.se/2014/05/31/10726938-att-kunna-ge-med-sig-umiec-sie-poddac/

Uściski!
K

 
Fralicja

Fralicja

24 november 2014 10:08

Ale oczywiście, że trzeba mówić YES! Wielkimi literami i głośno!
Uwielbiam Twoje teksty- zawsze się uśmiecham czytając.
Buziaki!

http://francja-elegancja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards