Alla inlägg under november 2014

Av Kasia - 1 november 2014 19:07

Listopad. November.

Nareszcie! Äntligen!

 

Gdyby mnie bylo troche mniej na blogu, to oznacza, ze pisze!

Ale nie wpisy. Pisze moja powiedzmy... powiesc! 50.000 slow w 30 dni. NaNoWriMo.

Kosztuje mnie wiele odwagi to szczere wyzwanie.

Wiecej niz wszystkie opowiesci o wypaleniu. Razem wziete.

Moj wewnetrzny krytyk ma karnet na caly sezon w mojej glowie, miejsce w lozy, z napojami i przegryzkami. Wiec nigdzie mu nie spieszno.

Pomyslalam, ze moze mu sie zrobi wstyd i sie wyniesie po angielsku, jak o nim GLOSNO NAPISZE.

Czas pokaze!

Om jag inte syns till på bloggen så betyder det att... jag skriver!

Men inga inlägg. Jag skriver typ... ett manus! 50.000 ord i 30 dagar. NaNoWriMo.

Det tar oerhört mycket emot att berätta om detta.

Mer än alla utmattningshistorier. Ihop.

Jag har nämligen en inneboende i huvudet, min inrekritiker. Han sitter på första balkong, tilltugg och dricka ingår. Så han har inte bråttom därifrån.

Jag tänkte att om jag SKRIVER HÖGT om det så flyttar han ut.

Det visar sig väl med tiden!

 

Prosze, trzymajcie za mnie kciuki! Zeby mnie nie zjadl stres. Siedzi w tej samej lozy! Skurczybyk!

Snälla, håll tummarna! Så att jag jag lyckas hålle stressen i styr. Han sitter på första parkett. Skitgubbe!


A poki co, jak codzien:

Under tiden:

Love and peace within!   



Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards