Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Mój Listopad/Min November

Av Kasia - 1 december 2014 14:44

Jag har aldrig gjort en månadsrapport förr. Inte i det vanliga livet och desto mindre för bloggens skull.

Men idag är jag tvungen att säga några ord om den så omtalade, hemska, outhärdliga novembermånaden, som vissa kallar den.

Personer som lider av utmattning behöver, eller iaf borde göra sådana dagligen.

Nigdy jeszcze nie robiłam miesięcznych podsumowań. Ani w życiu codziennym, a tym bardziej na potrzeby bloga. Jako, że blog traktuje o walce z wypaleniem, jestem wręcz zmuszona do udokumentowania tego, co wydarzyło się w trakcie minionego, ponurego, okropnego, znienawidzonego przez niektórych miesiąca listopada. Przy wypaleniu powinno się takie podsumowania robić codziennie.


 
Jag har lyckats med att:
W listopadzie udało mi się*:
 

  • Arbetsträna
  • Pracować
  • Skriva en text till Polens största dagstidnings helgbilaga som blivit publicerad
  • Napisać tekst do wysokich obcasów
  • Kammat hem två priser för den texten också
  • Zgarnąć za niego dwie nagrody
  • Delta i ett 21 dagars meditationsprogram by Oprah W och Deepak Chopra
  • Wziąć udział w 21-dniowym programie medytacyjnym Oprah W i Deepak`a Chopry
  • Gå på en teaterföreställning
  • Pójść na przedstawienie teatralne
  • Gå på ett disco!
  • Pójść na tańce
  • Gå på två middagar (en hos gamla goda vänner och en med ett alldeles nytt härligt gäng på landet)
  • Pójść na dwie proszone kolacje (jedną o starych, dobrych znajomych i jedną z bardzo ciekawą, nową grupą ludzi z naszej “wsi”)
  • Äta på restaurang 1 gång med en väninna
  • Wyjść na kolację do restauracji z koleżanką
  • Byta däck
  • Zmienić opony
  • Vara förkyld två gånger
  • Dwa razy przeziębić się
  • Ta hand om sjuka sonen.
  • Zająć się chorym synkiem
  • Gå upp 3 kilo i vikt.
  • Przytyć 3 kilo.

Jag skulle aldrig klara mig utan stöd på hemmaplan. Tack Mathias och Anna <3

Nigdy by mi się to nie udało, gdyby nie wsparcie w domu. Dziękuję Mathias i Ania <3

 

Lycklig, stark och tacksam önskar jag er en bra december!

Szczęśliwa, umocniona wiarą we własną siłę i wdzieczna życzę Wam dobrego grudnia!

 

*Czy znacie jakąś alternatywę dla zwrotu “udało się”, która nie sugeruje, że człowiek miał zwykłego farta, tylko, że się autentycznie napracował? :)

 

Love and peace within!   

 

 
 
Ingen bild

Monika

1 december 2014 15:50

Trzy kilo???
Przyznam, że i mi trochę ciałka przybyło, ale mam crosstrainer w domu, wpadnij do mnie, potrenujemy razem po deserze.

Kasia

1 december 2014 16:12

Czy na prawdę z całej tej listy najbardziej poruszyło Cię moje 3 kilo?
;)
Zaprasam do siebie na brownie! Niebo w gębie. Nie będę zmuszać do ćwiczeń! :)))))))

 
Ingen bild

Ka

1 december 2014 16:49

to jak musiałaś sie napracować żeby dwa razy przeziębić? :)
Gratuluje. Nic dziwnego ze przytyłaś jak po ludziach na kolacje latasz :)
Ja tez chce brownie...
W grudniowym podsumowaniu oczekuje spotkania z Kasia P :-P

Kasia

1 december 2014 22:57

Trafne wnioski Pani P.
Grudniowe spotkanie? Och jak chetnie! Kiedy bedziesz? Bo ja sie niestety nie pojawie w Pl na Swieta :(
Brownie jeszcze jest, bedzie walka o okruszki :)
Usciski! K

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frĺgor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards