Alla inlägg den 2 december 2014

Av Kasia - 2 december 2014 12:45

Jag har i början på november skrivit en text till en av Polens största dagstidningar. Den har publicerats i helgbilagan, jag har fått pris och antalet besökare på min blogg har plötsligt fördubblats.
Texten handlade om min resa. Om min utvandring från Polen till Sverige och min djupdykning i utmattningen.
Men det var väldigt få som vågade kommentera.
Så jag har skrivit en liten bedjan som översätts nedan.
Kanske kan jag översätta även själva texten som jag skrivit, om intresset finns.
 
Kära Vänner,
Jag ser en oerhört ökning av besökare på min lilla blogg de senaste dagarna. Men jag tror att jag måste felanmäla kommentarsfunktionen, för den verkar inte fungera ;)
 
Jag har svårt att tro att jag inte trampat någon på foten med min text till tidningen. Eller berört någon. Jag har svårt att tro att det inte finns någon kille som blev upprörd på en överdramatiserande tjej.
 
Meningen med hela den här RANDIGA rörelsen finns bara om människor möts på något viss. Om ett utbyte sker.
Dra er inte ifrån att kommentera, berätta vad i själva tycker och tänker.
 
Jag själv kan tycka att det kan vara bökigt att kommentera på andras bloggar. Antingen saknar jag ngt konto eller tillräckligt med vett/tålamod att följa instruktioner.
Därför så vill jag tipsa om att det även finns en facebooksida www.facebook.com/zebrazonebykasia . Dem kanske känns mer tillgänglig.
 
Hoppas vi möts där!
   
Skriv gärna. Det behöver inte ens vara till mig. Jag orkar eller hinner inte alltid att svara direkt. Skriv FRÅN er själva, TILL andra. Det kanske berör någon… kanske till och med er själva.
 
Love and peace within!   

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards