Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

Naturen talar :) Co w naturze piszczy :)

Av Kasia - 10 januari 2015 16:23

Oglądam zdjęcia z początku stycznia i przypominają mi się mądre rady o życiu.

Gick just igenom mina bilder från landet som jag tog i början på januari. De påminnde mig om några kloka

tankar om livet som jag fick lära mig på senaste tiden.

 

Inspiracja, nowe pomysł, odpowiedź na życiowe pytania, i ...grzyby! pojawiają się czasem w niezwykłych miejscach i czasie.

Inspiration, nya ideer, svar på livets gåtor, och ...svamp! dyker upp när man minns anar dem, och inte sällan på konstiga ställen.



Dystans, oddalenie się od obiektu naszych zmartwień, sprawia, że inaczej nań patrzymy i łatwiej znajdujemy rozwiązanie.

Distans till saker som bekymrar oss hjälper att se dem på ett nytt sätt och lättare hitta lösningar.

   

 

Zmiana perspektywy sprawia, że to co dziś wydaje się być problemem jutro może stać się ciekawą szansą.

Att ända perspektiv kan göra att dagens problem blir morgondagens nya chanser.

 


Szast-prast i jest. Połączenie moich dwóch ulubionych *substancji*. Filozofii (domorosłej, ale prawdziwej :) i przepięknej natury (tak samo zniewalającej, niezależnie, czy ją obserwujemy czy nie).

 

Där fick jag ihop det jag gillar bäst.

Filosofi (hemodlad men ändå sann :) och den vackra naturen (Häpnadsväckande. Oavsett om vi tittar på eller inte).


Miłego wieczoru Najmilsi! Co porabiacie?

Ja spieszę szczęśliwa do książki o Detektywie Nosku.

Trevlig lördagskväll Alla Ni Fina! Vad gör ni?

Jag ska nu läsa en barnsaga. Jippi!


Love and peace within!   

 
 
Ingen bild

maryla

12 januari 2015 15:05

Piekne,dajace do myslenia zdjecia.Ja tez fotografuje,duzo i z pasja.Wiekszosc to codzienne sytuacje albo chwile,ktore cos dla mnie znacza.W pracy zrobilam wystawe zdjec z Gotlandii i z parku Långbro Parken. Sa piekne w swojej prostocie ale bardzo wymowne i sugestywne. Mam tez (oczywiscie!)Instagram i umieszczam tam moje male dziela.

Kasia

15 januari 2015 16:08

Te codzienne, "zwyczajne" sytuacje są moim zdaniem najbardziej pasjonujące.
W Långbro Parken kiedyś mieszkałąm. Nad stawem leżałam na ławce z kubkiem malin kołyszącym się na wielkim, ciężarnym brzuchu :)
Czy można Instagram obserwować nie posiadając włąsnego Log In. Już nie nadążam za tymi wszystkimi aplikacjami :)

 
Ingen bild

Maryla

15 januari 2015 18:44

Spróbuj www.instagram.com/mamamaryla

 
Ingen bild

maryla

16 januari 2015 19:12

podobalo sie cokolwiek?

Kasia

16 januari 2015 21:32

Marylko, własnie wychodzę od Ciebie. Po kolejnej wizycie. Na pewni nie ostatniej. Wspaniały kolaż życia, które jest... meningsfullt. Jak to powiedzieć dobrze po polsku?
Jestem zachwycona!
Spokojnego weekendu :)

 
Ingen bild

Maryla

16 januari 2015 22:20

pełne sensu może? ciesze sie bardzo ze mój mały świat podoba ci sie i ze mozesz do niego zajrzeć w każdej chwili 😄, miłego weekendu zycze ☀️☀️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards