Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

I AM ENGAGED!!!

Av Kasia - 20 januari 2015 08:08

Kocioł nad paleniskiem. Gotuje się przepełniony ciekawymi zdarzeniami tydzień.

Ekscytujące, ale bożesztymój, jaka jestem nakręcona. Do granic wytrzymałości. Dosłownie.

Beznadziejnym starym zwyczajem próbuję magazynować wszystko w głowie, choć do pomocy mam i kalendarz i przypomnienia w telefonie.

Terminy spotkań w szkołach przed zbliżającym się wyborem zerówki dla G, jego jutrzejsze urodziny. Moje zajęcia, praca, spotkania i wizyta mojej Chrześnicy (vel Kruszynki <3) z Warszawy, wspólne przedsięwzięcia, przeżycia, rozmowy, niezliczonej już kubki wypitej herbaty... :)

Mimo, że wszystko, ...no prawie wszystko, co zaplanowane jest na ten tydzień jest miłe i WIELKIE, obudziłam się dziś rano z wrażeniem, że głowa mi pęknie na tysiąc kawałków jeśli nie zatrzymam pogoni myśli, jeśli nie zakotwicze się gdzieś.

Po któtkiej medytacji z oddychaniem i spacerze do przedszkola mogę z radością i dumą oznajmić, że...

Det är en såååå bizi vecka.

Det mesta som sker är JÄTTEROLIGT men dear lord vad speedad jag är.

Dummt nog forsöker jag att hålla allt som ska hända i huvudet. Fast jag har en allmanacka och påminnelser i mobilen.

Det är skolbesök inför skolval för G. Det är hans föelsedag imorgon. Det är mina aktiviteter och jobb och möten och det är besök av min fina Guddotter från Warszawa.

Jag vaknade imorse med en känsla av att huvudet skulle sprängas om jag inte låter tankarna att skingra sig.

Andningsmeditation och en kort promenad till dagis senare kan jag med stolthet och glädje meddela att...


I AM ENGAGED! NAWIĄZAŁAM ŚCISŁY ZWIĄZEK!

...with the MOMENT!!! ....z OBECNĄ CHWILĄ!!!


To jedyny sposób na sensowne i pełne przeżycie tego tygodnia. Całego życia nawet...

Zaangarzowanie się w chwilę obecną, nie tylko "uczynkiem", ale i MYŚLĄ.

Det är det enda sättet att överleva denna vecka. Hela livet kanske....

Det är att hänge sig åt stunden och se till att även tanken STANNAR där.


Love and peace within!   

 
 
Ingen bild

Mango

20 januari 2015 12:52

Gratulacje ! :)
To wspaniala nowina . Nowa droga i nowy horyzont przed Toba ! Duzo szczescia zycze !

Kasia

27 januari 2015 11:08

Ja i TA chwila jeszcze jesteśmy parą 'dochodzącą", ale uczymy się bycia ze sobą STALE.
Robimy wspólne plany i spoglądamy na szeroki horyzont :)
Uściski i podziękowania!

 
Ingen bild

maryla

23 januari 2015 07:52

Moje gratulacje!! Duzo szczescia i zdrowia zycze :)!!

Kasia

27 januari 2015 11:06

Dziękuję i też zapraszam do ścisłych związków z TĄ chwilą.
Podglądam Twoje dzieła na Instagramie. Wyraźnie pokazują zaangażowanie w chwilę i małe rzeczy dobre, małe szczęścia.
Bardzo inspirujące :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frĺgor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards