Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Brak mi słow... När orden inte räcker till...

Av Kasia - 26 januari 2015 21:06

Vissa kvällar är huvudet inte mer än en hatthållare.

Jag är slut efter en lång och händelserik vecka förra veckan och märker att även denna vecka inte blir annorlunda.

Så idag bjuder jag bara på några känslosamma bilder från förra veckan.


Bywają wieczory, kiedy głowa zdaje się nadawać najlepiej jako stojak do kapelusza.

Jeszcze nie oprzytomniałam po poprzednim, długim i intensywnym tygodniu i wiem, że ten nie będzie łatwiejszy.

Dziś mam tylko resztki siły na podzielenie się kilkoma ważnymi zdjęciami sprzed kilku dni.

            

Love and peace within!      

 
 
Ingen bild

Mango

27 januari 2015 15:59

Patrze i widze: bajeczny krajobraz do dzielenia sie swoimi odczuciami z najblizszymi. Miejsce czasami wzmacnia znaczenie prawd przekazanych, daje szanse , ze pozostana one na dlugo w pamieci. Dzielo kobiety Matki, ktorej kreatywnosc jest godna podziwu, to jest wlasnie to nowatorskie rozwiazanie na poranek urodzinowy! Ett stort grattis i efterskott! :)
"Opierzony" albo w futerku balwanek. Aby to dostrzec trzeba wprawnego oka obserwatora, ale jakie sily natury tak uformowaly te powierzchnie. Nasze nogi i stopy, czy chca odpoczac, czy juz czekaja gotowe dalej nas niesc w nieznane ?
Serce - jakby znikad znak, bedzie tak dlugo jak dlugo filizanka nie jest pusta ... Czasami tez wolalabym nie wiedziec co nastepny tydzien mi przyniesie, ale ciekawosc zycia czyni, ze nie moge sie oprzec aby podgladnac przez palce... a moze jednak cos dobrego sie wydarzy :)
Dziekuje , ze podzielilas sie zdjeciami. To musial byc piekny tydzien :)

Kasia

28 januari 2015 12:48

A ja dziękuję, że każde z tych zdjęć "zauważyłaś" :)
To prawda! Tydzień był niezwykły! Każde ze zdjęć ma za sobą historię, albo anegdotkę, wspomnienia i budowanie, umacnianie więzi...
A to tylko odłamki całości, którą nadal układam w sercu i głowie.

Czasem czuję, że lepiej by było, gdyby dało się wcisnąć pauzę zanim przyjdzie nowe, żeby móc się dłużej cieszyć TĄ chwilą, tym, co właśnie ląduje na naszych kolanach...
Jednak fala dobrego płynie cały czas, jeśli się chce ją zauważyć!

Ciepłe pozdr. :)

 
Ingen bild

Monika

28 januari 2015 10:11

To najfajniejszy urodzinowy tort, jaki ostatnio widziałam...

Kasia

28 januari 2015 12:38

Tort był, prawdziwy, własnej roboty, z maracują i świeżymi malinami, świeczki były dmuchane u dziadków, kiedy ja byłam w pracy. Poprosiłam M o zdjęcia ze zdmuchiwania i kawałek do spróbowania po powrocie do domu.
Wybraź sobie moją rozpacz, gdy ani jednego ani drugiego nie zobaczyłam?
Trzeba było wziąć sprawy w swoje ręce i zrobić powtórkę, na pamiątkę

 
Ingen bild

Monika

28 januari 2015 13:07

Ja chętnie przeżyję te przegapione urodzinki :-)

Kasia

1 februari 2015 16:08

Wczoraj mieliśmy dziesięciu gości w wieku 5-6lat.
Jak wrócę do sił, to zaprosimy trochę starszą grupę :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards