Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

I co będzie dalej? Vad händer nu då?

Av Kasia - 16 februari 2015 14:58

Dostałam dziś odmowną odpowiedź w ważnej dla mnie sprawie.

Syn, 6 lat, mówi: i tak cię nigdy nie kochałem...

A ja myślę intensywnie, co zrobić z resztą mojego życia.

Mimo, że mam na jutro coś ważnego do skończenia.

Gdzieś jednak tli się we mnie niegasnąca pewność, że jakoś się to wszystko ułoży, podczas kiedy ja razem z tulipanami popatrzę na pięknego, kwitnącego obok mnie amarylisa...

 

Idag fick jag redan på en tråkig nyhet.

Sonen, 6 år gammal, säger att han ändå aldrig älskat mig.

Och jag tänker intensivt på vad jag ska göra med resten av mitt liv.

Dessutom har jag en deadline imorgon.

Någonstans litar jag ändå på att det kommer lösa sig för mig medan jag tillsammans med tulpanerna fortsätter att glo på den vackra amaryllisen som blommar här intill mig...


Love and peace within!   

 
 
Ingen bild

Maryla

16 februari 2015 18:14

Zla wiadomosc mowisz. No to przynajmniej masz to juz za soba,to czekanie na ta wiadomosc. Oraz inny punkt wyjscia. 6-latek nigdy cie nie kochal,ale ty jego bardzo.
Moj 33-letni syn spuscil niedawno bombe ze mial nieudane dziecinstwo. Dziekuje bardzo za taka informacje. Czy warto jest sie poswiecac???

Kasia

16 februari 2015 19:28

Wiesz co ja mysle Marylka, ze dzieci maja wtedy nieudane dziecinstwo
(albo mage att säga så!), jak rodzice sie poswiecaja!
Z wiadomoscia masz racje! Chociaz probuje ja obrocic w cos dobrego i tak! :)))

 
Ingen bild

Monia

16 februari 2015 20:35

O rany, ale Ci powiedział, ja bym chyba spadła z krzesła.
Pamiętam, jak mój 3 letni podopieczny zaczął przedszkole. Po kilku tygodniach oznajmił mi, że strasznie mu przykro, ale nie może się ze mną już ożenić, bo poznał kogoś w przedszkolu...

Kasia

17 februari 2015 21:38

Cudowne! :)
G mi właściwie nie sprawił przykrości, bardziej zaskoczył, że wie, jak przykrość można sprawić ;)
Ale wiem już co sie kryje za takimi próbami. Potrzeba jeszcze ciaśniejszego uścisku, a tych ja nigdy nie odmawiam :)

 
Ingen bild

Mango

16 februari 2015 20:51

Hej, taka mysl tylko, wez przyklad z amaryllisa i kwitnij, przynajmniej raz na rok ! Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

17 februari 2015 21:35

A niech mnie, może będzie to zaskoczenie, ale czuję, że coś zaczyna się dziać, że jakieś nieśmiałe płatki zaczynaja sie wychylać, że pączek pęka. Ale w bólach... ;)

 
Ingen bild

Maryla

16 februari 2015 20:56

Pisząc poświęcać sie miałam na myśli stawianie potrzeb dziecka na pierwszym planie. Zawsze i niezależnie od okoliczności. O tym sie nie mówi jak już dzieci dorosną żeby sobie nie pomyślały ze im sie wypomina czy cos takiego. I niestety wyrastają na egoistów.

Kasia

17 februari 2015 21:34

Tak to zrozumiałam. Tak chyba też troche żyję i panicznie prawie boję się tego przebudzenia z dzieckiem egoistą i z poczuciem, że dałam za dużo, że straciłam włąsne szanse w życiu.
Jakiś złoty środek byłby na miejscu :)

 
Ingen bild

Anita

16 februari 2015 21:52

Kasiu moj 5 latek juz dwa razy wyprowadzal sie z domu w poszukiwaniu lepszej mamy....ostatnio zas oznajmil ze " wychodzi z tej rodziny".....gdyby to nie bylo smieszne...to nawet jest straszne. W pierwszym przypadku otworzylam drzwi i pozwolilam wyjsc w samych klapkach i zamknelam drzwi za nim....przy drugiej sytuacji rece mi opadly.....ot dzieciory!!!!

Kasia

17 februari 2015 21:31

To chyba ważne, żeby te dzieciory wiedziały, że nawet jak im "odpali", to jest dom, w którym ktoś czeka. Właściwie to nawet bardziej za kilka lat, niż teraz.
A o wypisywaniu się z rodziny to ja pamiętam ze swojego dzieciństwa ;)
Ściskam Ciebie i resztę! :-*

 
Ingen bild

Mango

17 februari 2015 00:02

Nastepny okres w zyciu, testowanie granic rodzicow, okres buntu i podkreslenia, ze ma sie swoje wlasne zdanie i samemu sie decyduje, taki bunt co dwa lata tylko w innych tematach, nie obawiaj sie wkrotce sie zmieni na uscisk , calus i chec siedzenia na kolanach :)

Kasia

17 februari 2015 21:27

Dzięki za pocieszenie :)
Po kilku chwilach dostałam list z wyznaniem miłości, "wiesz, że cie kocham mamo", z sz napisanym zs. Serce mi się rozmiękło :)

 
Ingen bild

Maryla

19 februari 2015 12:45

Kasiu, wychowując dzieci kierowałam sie intuicja i ta właściwie nigdy mnie nie zawiodła. Dałam dużo miłości i bliskości, zawsze razem. Żeby to było możliwie świadomie zrezygnowałam z możliwości zrobienia kariery zawodowej, lepszych zarobków. Te zaległości kilkanaście lat pózniej nadrobiłam ale byłam bliska wypalenia. Wróciłam do punktu zero. Moja córka uważa ze miała normalne, udane dzieciństwo. A syn nie. Przeżyje,są gorsze rzeczy w życiu.

Kasia

20 februari 2015 16:22

Brawo! Kłaniam się, klaszczę, zdejmuję czapki z głow!
I za pierwsze zdanie, i za środkowe, a może najbardziej za to ostatnie! :)
I dzięki za otwartość :-*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frĺgor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards