Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Kasia - 29 maj 2015 14:56

Chodzi mi po głowie bardzo poważny, trochę przygnębiający temat, ale nie chciałam go zaczynać przed weekendem. Żeby nikomu nie stanęła kiełbaska z grilla w gardle.


Będzie więc tak:


Mówi się bardzo dużo o nienawiści w internecie. O tym, jak anonimowo wylewa się żółć na każdego, kto ma odwagę się w jakiś sposób obnażyć, podzielić sobą.


Ja tutaj, na ZebraZone od ponad roku obnażam się systematycznie.

Przez cały ten czas ANI RAZU, nikt nie napisał do mnie ANI JEDNEGO negatywnego słowa. NIKT.

Może komuś się wydaje, że to zwyczajnie moja decyzja, żeby nie publikować słów nienawiści, że je usuwam, ale słowo daję. Nie zdarzyło się to ani razu.


Jestem za to bardzo wdzięczna.

To chyba mówi coś fajnego o tym TYSIĄCU - z górką! Ludzi, którzy odwiedzili Zebrę tylko w maju.

Dla Tych, którzy zostawili po sobie ślad w postaci komentarza wysyłam dziś:

 

DZIĘKUJĘ WAM! :-*


Bardzo dużo myślę o tym, co powstrzymuje całą resztę z Was, Drodzy Moi od dzielenia się własnym słowem, pokazaniem cząstki SIEBIE w komentarzach.


W tym tygodniu borykałam się ze straszym, zatrważającym NIEDOSTATKIEM.

Zdarzyło się Wam kiedyś wyjmować monety ze skarbonki własnego dziecka, żeby kupić znaczek na kopertę do ubezpieczalni...?

Ale przypomniało mi się, że dostatek przychodzi, kiedy zaczynamy się dzielić z innymi.


Wpadłam więc na pomysł, który mam nadzieję sprowokuje i los i Was, Drodzy Moi.

Mam te oto małe figurki:

 

afrykańskie, ręcznie robione, fair trade, które chcę posłać w świat razem z dobrymi wibracjami.


Rozlosuję je wśród dwóch osób, które w ciągu weekendu odważą się na komentarz na ZebraZone.

Macie czas do północy w niedzielę 31 maja :)


Słyszałam, że konkursy na blogach są krokiem desperackim i tanim, może dla niektórych nawet dość nieeleganckim.

Moje figurki są malutkie, nie mają zbyt dużej wartości, oprócz tej emocjonalnej, znaczek (o zgrozo! ;) poza Szwecję będzie pewnie droższy niż one same :) Moja myśl i nadzieja to przełamanie złej passy i podzielenie się czymś dla mnie ważnym (tak, jak za każdym razem, kiedy siadam do pisania!)

Zobaczymy, gdzie znajdą nowy dom.


Dobrego weekendu Wszystkim!


Love and peace within!   

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frĺgor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards