Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Kasia - 30 maj 2015 13:54

Deszcz na parapecie wystukuje marsza.

W kominku tli się ogień.

Jestem sama.

Myślę o Was.

Próbuję sobie wyobrazić każdego, kto czyta ZebraZone. Kto do mnie wraca.

I dlaczego.

Co zmienia w Twoim życiu chwila obecności na tej stronie.

Czy jesteś taki sam/taka sama przed i po naszym intymnym spotkaniu we dwie/dwoje nad kilkoma wersami, nad częścią mnie, która przelana na "papier" opuszcza mnie i jest już nie tylko moja ale nasza wspólna.


Uprzytomniłąm sobie, że formularz komentarza, tak, jak cała oprawa bloga jest po szwedzku.

Załaczam więc klucz, może komuś pomoże się... otworzyć! :)

 

I kilka pomocniczych wstępów:


Na ZZ zaglądam ponieważ.....

Wracam na ZZ bo...

Gdyby nie ZZ to....

Wkurza mnie, że ZZ...


Dwa-trzy zdania wystarczą a może ta piękna, ręcznie strugana:

 

już wkrótce będzie Twoja. Oczywiście z osobistym liścikiem :)


Do usłyszenia!

Kasia


p.s Mam nadzieję, że odpoczywasz. Ty, tak Ty :)

Ja już dziś zdązyłam skosić trawę i spalić placek rabarbarowy :-*

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards