Direktlänk till inlägg 2 januari 2016

Bez woalki. Bez butów. Bez sensu.

Av Kasia - 2 januari 2016 17:28

Mówiłam, że w tym roku będzie bardziej boso.


Pisanie miało być nie tylko BEZ WOALKI ale i BEZ BUTÓW! Miało być fajnie.


Aż tu życie, po raz kolejny, no cóż, trzepie mnie po dupie.

Jestem nie tylko bez butów ale i rozczochrana i zupełnie nieadekwatna. I z przysłowiową ręką w nocniku.


Chociaż to nie ja nawaliłam. Tylko ktoś inny.

Chodzę więc teraz (w podwójnych skarpetach, a nie boso!) i kombinuję, jak tu:

Po pierwsze nie zwariować.

A po drugie nie popaść w samoudręczanie, bo dałam się tak wmanewrować.


Jestem w kropce. Źródełko jest zatkane.

Aż do odwołania.


/K

 
 
Ingen bild

Maryla

2 januari 2016 18:31

Bardzo mi przykro Kasiu. Podobno nie ma sytuacji bez wyjścia. Nie mam pojęcia czy sie ze mną zgodzisz ale mam wrażenie ze sama wiesz najlepiej co powinnaś zrobic. Dasz radę bo ja tez dałam i to wielokrotnie. Trzymam kciuki.

Kasia

4 januari 2016 15:19

Dziękuję Marylko, ja wiem, że dam radę. Zawsze wiedziałam. A od jakiegoś czasu nawet zaakceptowałam, że nie wszystko w życiu może wyglądać, tak, jak ja sobie wymarzyłam, czy wyobraziłam... to pomaga przeżyć :)

Myślę, że po raz kolejny coś sie musiało "schrzanić", żeby można było z jakichś tam ruin odbudowywać coś od nowa. Tego się trzymam :-*

 
agra

agra

2 januari 2016 18:46

Ooook... co się stało kochana? Jakaś pomoc potrzebna?

http://zapiskiszwedzkie.blox.pl/html

Kasia

4 januari 2016 15:23

Agula, a wpierniczyłąbyś komuś ode mnie!? ;))))

Aj, aj, teraz cały świat, tzn. wszystkich moich pięciu Szanownych Czytelników się dowie, co ze mnie za jedna. Żeby do przemocy publicznie namawiać ;)

Co nas nie zabije to nas wzmocni. Nie lubie tego powiedzenia, ale w tym przypadku pasuje. Żyję, więc liczę, że będzie (jeszcze!) lepiej! Buźka!

 
Ingen bild

Koma

3 januari 2016 00:34

Nigdy nie jest bez sensu co piszesz...dasz radę! Niewiem co sie stało...ale wstań i idz:-)

Kasia

4 januari 2016 15:20

Dzięki Kochana!Wstałam i drepczę, tylko do końca nie wiem, w jakim kierunku. To się pewnie zaraz okaże! :)
Ściskam Was Wszystkich :-***

 
Ingen bild

Magda

4 januari 2016 18:19

zaglądam tutaj codziennie mimo, że nie komentuję....pisz....są ludzie, którym jest to pomocne.....ps.taki przypadek....minęłyśmy się w Warszawie w grudniu przy Stadionie w niedzielne przedpołudnie....
Wszystkiego dobrego:) Pozdrawiam

Kasia

5 januari 2016 23:22

Magda, Bo?esztymój! Ja tak my?la?am, ?e to Ty!!!
Gdybym nie by?a spó?niona na spotkanie z Siostr?, to bym zawróci?a i si? upewni?a...
Trudno mi to nazwa? przypadkiem! :D
Pozdrawiam i ja i ?l? najcieplejsze my?li. U?miech mi z buzi nie schodzi jak sobie przypomn? o tym splocie "przypadków"...
Pa!
I do us?yszenia!
/K

 
N.

N.

5 januari 2016 14:10

Kto jak nie Ty! :)

http://szwecjoblog.pl

Kasia

5 januari 2016 23:24

?e ja ?e co? ;)

 
Ingen bild

Monika

7 januari 2016 18:11

Tak, jak mój mąż mawia,życie przysparza miłych chwil, ale czasem daje baty. Każdy ma swój krzyż do niesienia, mniejszy, większy, częściej, rzadziej, ale tylko chyba księżniczki mają jak w puchu, choć pewnie, gdyby je zapytać...

Kasia

11 januari 2016 15:51

Mówią, że to nie sam ciężar może nas przytłoczyć w życiu, ale sposób, w jaki go niesiemy.
Intensywnie nad tym pracuję i myślę, że wiele razy mi się udaje ale trudno, jak się jest wziętym z zaskoczenia :(

Księżniczką nie chciałabym bym być za żądną cenę. I nie jestem, bo mogę spać spokojnie na kawałkach lego, więc ziarnka grochu na pewno bym nie poczuła :)
Ludzie, o których się mówi, że "mają wszystko" też kończą w depresjach i jest im ciężko, bo to nie o stan posiadania chodzi, a o stan umysłu :)))

Buźka! :-*

 
Ingen bild

SINHUE

9 januari 2016 17:08

nikt nie ma ani łatwo ani prosto na tej ziemi.........takie życie....w tej całej beznadziei trzeba umieść cieszyć się z małych rzeczy i carpe diem:)....

Kasia

11 januari 2016 16:06

Tak, co do tego nie ma wątpliwości. Dzisiaj.
Bo kiedyś wydawało mi się, że gdzieś tam, daleko ode mnie toczy się idealne życie.

Życie jest idealne w swej nieidealności! Wystarczająco dobre, żeby było się czym cieszyć każdego dnia.

Pozdrawiam najcieplej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frĺgor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards