Direktlänk till inlägg 4 januari 2016

O nie! O nie! O nie!

Av Kasia - 4 januari 2016 15:34

Podono NIE to słowo jakie rodzice najczęsciej mówią swoim dzieciom...


I tak już później idzie dalej. Od dziecka się uczymy mówić: O nie! O nie! O nie!


O nie! Jak ciemno, tego słońca to jak na lekarstwo!

O nie! Słońce wyszło, teraz cały kurz będzie widać!


O nie! Nikt do mnie nie dzwoni, nikt się nie zainteresuje.

O nie! Chwili spokoju nie ma. Przecież się nie rozerwę.


O nie, co to za dzieci, nic nie pomogą!

Oj, nie, nie! Jak ty to robisz, tylko przeszkadzasz!


O nie, nie ma śniegu. Bez śniegu co to będą za święta!

O nie, śnieg spadł! Jak tu teraz jeździć!

 

Czasem tak siedzę i myślę: Jak my ludzie wszystko komplikujemy....


Zamiast poczuć się częścią tego, co się wokół nas dzieje.

Okazać trochę pokory i wdzięczności.

I zwyczajnie BYĆ w tym, co JEST.


  




 
 
Ingen bild

maryla

10 januari 2016 12:37

Masz racje z tym "o,nie"!!! Moja siostra czesto tak mowi. Jak ja kiedys spytalam co to takiego znaczy to powiedziala "zastrzelilas mnie tym pytaniem"!!! Kiedys wyslalam jej zdjecie jak lezalam sobie na kanapie z pieskiem w nogach i ogladalam telewizje. No i uslyszalam " o,nie! I ty znowu lezysz na tej kanapie?!" Zrobilo mi sie dziwnie nieswojo bo przeciez wiekszosc dnia spedzam na nogach i w ruchu, jestem osoba bardzo aktywna no i chwila odpoczynku chyba mi sie nalezy. Ja sama tak nie mowie.

Kasia

11 januari 2016 16:13

Bardzo ciekawa obserwacja.
Myślę, że świadczy o tym, że Twoja siostra tak na prawdę też by chciała na tej kanapie poleżeć ale może nie daje sobie przyzwolenia? No nie wiem. Nasz świat byłby dużo piękniejszy, gdyby ludzie więcej leżeli na kanapach. Świadomie i z czystym sumieniem!
Buźka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards