Direktlänk till inlägg 11 maj 2016
Kilka przemyśleń na temat rozwoju, postępu i tak zwanego sukcesu na polu osobistym.
Ciekawi mnie, jak mierzycie sukces? Co jest dla Was powodem do dumy (to u siebie) i podziwu (to u innych).
Czy satysfakcja i tak zwane poczucie spełnienia w życiu, czy to są wyznaczniki sukcesu osobistego?
Czy może mierzy się go liczbą fakultetów, stanowiskiem w pracy czy też wysokością pensji?
A może sukcesem jest szacunek w oczach innych?
A może to autorytet i uznanie w oczach specjalistów w tej samej dziedzinie są jego wyznacznikiem?
Warto się nad tym zasatnowić analizując swoje osiągnięcia, porównując się z innymi. A zwłaszcza planując kolejny krok w karierze tylko dlatego, że inni być może to robią.
To, co jest dobre dla Beatki z działu marketingu nie musi być dobre dla mnie, lub dla Ciebie.
Ty być może potrzebujesz spędzić więcej czasu z rodziną i tak szukać spełnienia.
Ja może potrzebuję się przekwalifikować, zmienić zupełnie tor. Zacząć od początku.
Uważam, że w takiej sytuacji nawet coś, co wygląda jak cofanie się, jak krok wstecz, TEŻ JEST POSTĘPEM!
Nie dla kogoś innego, ale dla mnie lub dla Ciebie.
Co robią i myślą inni, to już zupełnie inna bajka. Zupełnie inny cyrk i inne małpy.
To trochę podobnie jak z odpoczynkiem. Jak z tym siedzeniem z założonymi rękoma, lub wyciągniętymi nogami...
Dla mnie taki czas, to słodkie NI C N I E R O B I E N I E , to inwestycja w moją kondycję, moją siłę, kiedy już wstanę, i zrobię pierwszy krok...
W mi tylko znanym kierunku....
Więcej podobnych zdjęć na Instagramie pod nazwą zebrazone_by_kasia.
p.s Pamiętasz?! Daj sobie spokój. :-*
Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...
Mĺ | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 |
3 | 4 | 5 |
6 |
7 |
8 |
|||
9 |
10 | 11 | 12 |
13 |
14 |
15 |
|||
16 |
17 | 18 |
19 |
20 |
21 | 22 |
|||
23 |
24 | 25 |
26 | 27 |
28 |
29 |
|||
30 |
31 | ||||||||
|