Direktlänk till inlägg 26 maj 2016

Wielka Kumulacja!

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza.

Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!


Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem dzisiejszego dnia! 

WIELKA KUMULACJA!
Boże Ciało, Dzień Matki i początek długiego weekendu!


Być może jeden z niebezpieczniejszych dni w roku zaraz po Wigilii, Niedzieli Wielkanocnej i Sylwestrze.

Oczekiwania są wielkie. Te wszystkie kiecki piękne i obcasy zatapiające się w gorący asfalt podczas procesji. Potem grill rozgrzany do czerwoności i idealnie przyprawione mięso, no i tort na Dzień Matki, a Matka może dziś chodzi zła jak osa, a pokazać nie może, bo to przecież JEJ DZIEŃ. Radość ma być. Ma być pięknie! Idealnie! I nie, nie jestem wykończona/wykończony bo żeby mieć wolne zasuwaliśmy wczoraj do nocy!

A może wogóle będzie padać i dupa z wszystkich planów???


Przypominam więc krótko:

 

Mniej znaczy czasem więcej. Duuuużo więcej.


Oby to przesłanie dotarło do Was zanim padniecie z wyczerpania ogarniając i organizując ten fantastyczny długi czas ODPOCZYNKU!


Ja dziś Dzień Matki świętuję tak:

 


I życzę wszystkim Matkom, (i Ojcom!), by odrzucili presję społęczną bycia idealnym rodzicem.

Najlepsza wiedza, jaką można ofiarować swojemu dziecku, to pokazanie, że dorośli też popełniają błędy, że każdy, bez względu na wiek nadal się uczy i nadal ma szansę stawania się coraz lepszym człowiekiem.

Amen!


I po ostatnie:

Moja nowa strona internetowa i nowa odsłona bloga na polskojęzycznej platformie są już prawie gotowe!

Dokonywane są ostatnie szlify tak więc po długim weekendzie mam nadzieję zaprosić Cię w odwiedziny do mojego własnego kąta w cyberprzestrzeni.

Do tego czasu zapraszam na Instagram po inspirację by robić mniej, odpoczywać więcej i dawać sobie samemu trochę więcej spokoju. Jak zawsze! 

  


Miłeeeego, dłuuuugiego i leniweeeego weeeeeekendu! 

 
 
Ingen bild

Maryla

26 maj 2016 10:16

Droga Kasiu, jestem w Polsce i bede świadkiem procesji i obchodów Dnia Matki. Moja siostra już od 6 rano na nogach i przygotowuje swiąteczny obiad. Była tez na 8 w kościele ślicznie ubrana w beze i na wysokich obcasach. Teraz jest przy kuchni i robi pulpety. Ja siedzę w szlafroku z nie umytą głowa i niczym sie nie przejmuje. Usciski

Kasia

26 maj 2016 10:52

Widzisz, jednak nie zapomnia?am tego kolorytu jeszcze... :))
A teraz Marylko Droga, we? si? w przys?owiow? gar?? i pomó? Siostrze. Zrób Jej fili?ank? herbaty pysznej, zmu? ?eby bez? usadzi?a wygodnie na krze?le a szpilki pod sufit!!!
Jak si? zna jak?? tajemnic?, to to zobowi?zuje. Trzeba si? dzieli?. S czasem zwyk?y dobry przyk?ad to za ma?o :)))
Miej mi?y czas i pi?kny Dzie? Matki :-*

 
juwik

juwik

26 maj 2016 11:31

Cóż mogę powiedzieć 'Amen' :).

http://moje-emigracje.blogspot.lu

 
Ingen bild

Mango

26 maj 2016 22:25

Wow! Zycie nabralo tempa na tym blogu i chyba w rzeczywistosci tez :)
Nie poznaje tych stron. Nie nadazam... ale to nic takiego, chyba to efekt wiosny , albo jeszcze czwegos wiecej, kto wie :)
Pozdrawiam !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 24 maj 2016 13:05


Każda sytuacja nas czegoś uczy, prawda? Tak się przynajmniej staram myśleć.   Kliknij na zdjęcie by zobaczyć więcej (Instagram). Czego więc uczą dwa skradzione sprzed domu rowery i trampol...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards