Direktlänk till inlägg 2 maj 2014

Jak ODZYSKAC czas na SAMOOCHRONE?

Av Kasia - 2 maj 2014 10:43

Klucz to zaczac od malenkich kroczkow. Zeby nie zszokowac otoczenia. Mi radzono, zeby sie nawet nie przyznawac w domu, ze "teraz to mamusia sie wypina".

Te nowe pomysly moga byc rownie, a moze nawet bardziej niepokojace dla nas samych.
Jak podroz nowa linia autobusawa na nieznanych nam obrzezach miasta.


DLA LUDZI Z MALUCHAMI:

  • Mowie: Synu, troche mnie nudzi lego, wole poczytac. Chcesz poczytac ze mna? Czasem chce, ale raczej nie, wiec Czytam (5-10 minut ksiazke, gazete obok budujaceg lego Synka.)
  • Albo klade puzzle. Mowie mu, ze chce czasem wybrac cos, co mi daje satysfakcje, co ja lubie. co mnie uspokaja.
  • Przyznaje sie, ze budowanie aut z lego mnie nudzi. Ze moge zbudowac farme, dom, grilla, karuzele :) (mam dowody zdjeciowe na to, ze takie budowle powstaly ;)
  • Ostatnio zaczelam sie cwiczyc w nieodpowiadaniu na ciagle MAMO MAMO MAMO. Smieszne, ile razy to MAMO wyskakuje z przyzwyczajenia ;) Odpowiedz na nie takze!
  • W okresach najwiekszego zmeczenia robilam Synkowi kino: Mala miseczka domowego popcornu, albo jablko w osemki, podusie, koc, film, i Synek oglada a mama drzemie.
  • Dzieciom mozna sie przyznac i do znudzenia i do zmeczenia. NIEPOSIADANIE tych uczuc jest nieludzkie. Udawanie przed dziecmi CYBORGA da im skrzywione, niezdrowe wyobrazenie o doroslosci. Uczenie dzieci, ze jest sie na kazde zawolanie, wyprodukuje kolejne pokolenie z wyrzutami sumienia.
  • Mowiono mi wiele razy, ze wystarczy obecnosc, troche ciepla, kontakt fizyczny, przytulaki(R) i buziaki od rodzica, reszte dzieciak w zabawie zalatwi sam. Wymysli, wy-FANTAZJUJE.

DLA LUDZI, KTORZY "MUSZA"

 

Przykro mi to mowic (czyje sie, jakbym zrzucala bombe na ciche, spokojne miasteczko) ale slowo MUSZE sie zdewaluowalo. Jest BEZ SENSU!


Zastap je prawdziwymi slowami, ktore maja rzeczywiste znaczenie, tak jak:

  • dobrze by bylo, gdybym...
  • chce.../nie chce...
  • prawo mowi, ze...
  • mam obowiazek...
  • oczekuje sie ode mnie..
  • wybieram...
  • decyduje...
  • pozwole, zeby X...
  • poprosze, zeby Y...

Przecwicz na zdaniu: MUSZE pozmywac.


Posmakuj kazdej wersji i poczuj, co sie dzieje w Tobie.
Ja przy tym cwiczeniu poczulam, jakby kajdany, jakies okowy PIEPRZONE nagle opadly i rozbily sie o ziemie.
I smialam sie do siebie, i z siebie!

I uwolnilam sie od mojego wlasnego WWWW. Wlasnych Wyobrazen Wierzen i Wymyslow.


Sprobujcie i podzielcie sie wrazeniami!

Serdecnosci i mniej WWWW dla Wszystkich.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards